Levertijd
Ons assortiment bestaat uit 3 producttypen met elk een eigen verwerkingstijd:
1. Standaardassortiment
Producten zonder aanpassing in het ontwerp.
Verzending: binnen 2 werkdagen.
2. Gepersonaliseerd
Bestaand ontwerp, aangepast met jouw eigen tekst.
Digitale proef: binnen 2 werkdagen
Verzending: binnen 2 werkdagen na akkoord op de proef.
3. Op maat
Een uniek ontwerp op basis van jouw wensen of kaart.
Digitale proef: binnen 5 werkdagen
Verzending: binnen 3 werkdagen na akkoord op de proef.
Wanneer gaat de verwerkingstijd in?
Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 10:30 uur worden dezelfde dag nog in behandeling genomen. Bestellingen na 10:30 uur tellen mee vanaf de volgende werkdag.
Akkoord proef:
Soms komt de mail met jouw digitale proef in de spamfolder terecht.
Controleer deze goed om vertraging te voorkomen.
Heb je je bestelling nodig vóór een specifieke datum? Geef dit dan aan bij het veld ‘Opmerkingen’ tijdens het bestellen. Zodat we hier zoveel mogelijk rekening mee kunnen houden.
Spoed? Neem gerust contact met ons op, we denken graag met je mee.
Verzenden
Wij verzenden via PostNL, in veel gevallen leveren zij binnen 2 werkdagen.
VERZENDKOSTEN:
Nederland: Brievenbuspakket €4,50 – Standaard pakket € 6,95
België, Duitsland (andere landen op verzoek ook mogelijk): €8,00
Bij uitzonderlijk grote pakketten kunnen de prijzen afwijken,
verzendkosten worden weergegeven in de winkelwagen.
AFHALEN:
Liever jouw bestelling afhalen in De Lier? Geen probleem.
Kies tijdens het bestellen voor ‘Afhalen’, zodat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Je ontvangt een e-mail zodra jouw bestelling klaarligt in de pakketbox. Zo kun jij het ophalen op een moment dat het jou uitkomt! Extra info over de pakketbox ontvang je daarna in een aparte mail – Locatie pakketbox: Kerklaan 116 in De Lier.
WIJZIGEN / ANNULEREN
Mocht je tijdens het bestellen verkeerde informatie hebben doorgegeven of je wilt de bestelling toch annuleren? Neem z.s.m. contact met ons op. Wanneer het product nog niet in productie is kunnen wij de bestelling nog wijzigen of annuleren. Gepersonaliseerde producten welke al gemaakt zijn kunnen helaas niet geannuleerd worden en zullen moeten worden afgenomen.
Retourneren / Klacht
Bij Vonkmaker werken we met zorg en aandacht aan jouw bestelling. De producten op de webshop proberen we met tekst en beeld zo goed mogelijk in beeld te brengen, zodat jij weet wat je kunt verwachten. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn neem dan contact met ons op, zodat we kunnen kijken naar een oplossing.
Retourvoorwaarden:
1. Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
2. Verzendkosten van retourzending zijn voor eigen rekening.
3. Het product dient onbeschadigd te zijn, zorg dat het goed verpakt verzonden wordt.
Werkwijze retourneren:
1. Stuur een e-mail met onderstaande gegevens naar info@vonkmaker.nl
– Naam
– Adres
– Ordernummer
-Bankrekeningnummer
– Reden retour (niet verplicht)
2. Binnen 2 werkdagen ontvang je een bevestigingsmail.
3. Verzend het product goed verpakt naar ons retouradres.
4. Het aankoopbedrag incl verzendkosten wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product overgemaakt.
Gegevens & Retouradres:
Vonkmaker
Parklaan 55
2678 DN De Lier
E-mailadres: info@vonkmaker.nl